Časté dotazy

Rychlá navigace

 


O Realfoot botách

  • Pro koho jsou boty Realfoot určeny?

Jednoduše pro všechny, kdo chtějí při chůzi i sportu zažívat přirozený pocit svobody. Ať už chcete barefoot obuv teprve vyzkoušet nebo je nosíte už několik let.

  • Jaké materiály jsou používány při výrobě bot?

Jedná se o široké spektrum materiálů, od 100% hovězí kůže, přes její veganské alternativy až po síťovinu AirNet a textil.

  • Z čeho se vyrábí alternativa kůže u veganské obuvi Realfoot?

Skládá se z 90 % z netkaného polyamidu (základ z mikrovlákna) a 10 % představuje PU (vrchní úprava nubuk), který dodává kožený vzhled.

Tento materiál má OEKO-TEX certifikaci pro běžnou, ortopedickou a bezpečnostní obuv a neobsahuje žádné zdraví škodlivé chemikálie. Je netkaný, proto se netřepí a je mnohem méně náchylný k prasknutí, výrazně odolnější, měkčí a prodyšnější ve srovnání se standardní syntetickou kůží.

  • Kde a jak je obuv vyrobena?

Boty Realfoot se šijí ručně v zemích Evropské unie.

  • Jaká stélka je součástí obuvi Realfoot?

V našich botách automaticky najdete vyjímatelnou 4mm stélku STANDARD. Naše stélky výborně tlumí, proto se dají vyhodnotit i jako kompromisní a jsou naprosto vhodné i pro nebarefoot nadšence.

Kromě standardní stélky si můžete zakoupit i 6mm stélku ENDURO se zvýšeným tlumícím a izolačním efektem. 

  • Jaká funkční membrána je použita u outdoorových bot?

Membrána TE-POR brání pronikání vnější vlhkosti dovnitř boty, a zároveň umožňuje noze dýchat, protože z obuvi propouští ven vodní páry a pot z chodidel. Díky tomu nohy zůstávají v suchu a teple.

  • Jak moc jsou podrážky odolné proti ošlapání?

Zatím se nám nestalo, že by někdo podrážku našich bot prochodil. Její oděrovost je na úrovni vojenské obuvi.

Výběr obuvi

  • Jak si zvolit správnou velikost?

Změřte si nohu a podívejte se do naší velmi přehledné tabulky velikostí

Pokud jste na rozmezí mezi dvěmi velikostmi, vždy doporučujeme sáhnout po té větší. Případně si můžete objednat obě, a následně vrátit tu, která vám nepadne. Přece jenom jde o individuální záležitost, protože nevíme, zda máte raději více, nebo méně místa na prsty.

  • Jsou boty Realfoot vhodné i při spadlé klenbě?

Ano, díky unikátnímu tvaru naší obuvi, který dává prstům prostor a zároveň drží chodidlo ve střední a zadní části (v nártu a v patě), může vaše klenba fungovat tak dobře, jako v žádné jiné botě. 

Při vývoji našich modelů se zaměřujeme nejen na klenbu podélnou (k palci), ale i na klenbu příčnou (tu v dnešní době nemá rozvinutou téměř nikdo) a také na vnější část podélné klenby. 

  • Mám vyšší nárt. Padnou mi boty Realfoot?

Naše obuv sedí i zákazníkům s vyšším nártem. Nabízí více prostoru než běžná obuv i v rámci šířky v oblasti nártu. Nejlepší je to jednoduše zkusit.

  • Jsou boty široké jen v oblasti prstů, nebo i v jejím zbytku? 

Boty jsou široké pouze v prstové části, kde je více prostoru i na výšku. Střední a zadní část má standardní šířku.

  • Jsou boty vhodné i pro řízení v rámci mnoha hodin?

Ano, řízení je v obuvi Realfoot velmi pohodlné.

Objednávka, platba a doručení

  • Co dělat, když nepřišel slevový kód na první nákup?

Zkuste se ve své e-mailové schránce podívat do složky Spam nebo Hromadná pošta, případně Promoakce či Aktualizace (Gmail). E-mail s kódem mohl přijít i tam. Pokud jej nikde nenajdete, napište nám.

  • Mohu slevový kód použít zpětně, po zaplacení objednávky?

Bohužel to není možné, systém nemá možnost slevu aplikovat dodatečně. Proto kód vždy do objednávky uvádějte ještě před jejím potvrzením a zaplacením.

  • Co dělat, když platba neprošla přes platební bránu?

Bankovní systém někdy automaticky vyhodnotí platbu jako potenciálně podvodnou, přestože tomu tak není. A v tom případě vás platbu nenechá provést. Tento problém bohužel nemůžeme nijak ovlivnit. Pokud k tomu dojde, prosíme, abyste objednávku uhradili bankovním převodem, případně nám dali vědět, že zaplatíte prostřednictvím dobírky. 

  • Mohu objednávku změnit po zaplacení?

Objednávky zpracováváme automaticky. Pokud uděláte chybu, můžete nám zkusit napsat, ale nemůžeme vám zaručit, že danou objednávku stihneme upravit včas.

  • Jak rychle mi bude zboží doručeno?

Obuv, u níž je uvedena dostupnost skladem, odesíláme do 1-2 dnů od uhrazení objednávky, aby u vás byla co nejrychleji. Doručení kurýrní službou trvá 2-4 pracovní dny podle vytížení dopravní společnosti.

V případě, že zboží není skladem, u něj uvádíme orientační dostupnost.

  • Mohu si objednávku osobně vyzvednout?

Bohužel to není možné, v současné době nemáme žádnou výdejnu. Objednávku si můžete nechat doručit Zásilkovnou, to buď domů, nebo na některou z výdejen. 

  • Zaplatím CLO k objednávce mimo EU?

Ano, pokud si přejete objednávku doručit do země, která není členem EU, je možné, že vám její celní úřad vyčíslí celní poplatek. Je na vás, abyste se o tom informovali u jednotlivých úřadů. Není v našich silách vám říci, zda a v jaké výši vám bude clo vypočítáno, protože to má každá země jinak.

Vrácení zboží a případná reklamace 

  • Jaká je na boty záruka?

Záruka na naše produkty je standardní podle zákona, čili 2 roky. Více informací o záruce a o možnosti reklamace jsou součástí našich Obchodních podmínek.

  • Je možné obuv vrátit nebo vyměnit?

Boty, ponožky a doplňky zakoupené na našem e-shopu můžete podle zákona vrátit do 14 dnů od doručení na své vlastní náklady. Podmínkou je vrácení v původním obalu a nepoužitém stavu. Více informací najdete na této stránce

K vracenému zboží je potřeba přiložit vyplněný Formulář pro odstoupení od smlouvy. Vrácení zboží mimo země EU bohužel není možné kvůli složitým celním procesům.

Pokud chcete obuv vyměnit, nejdříve je potřeba ji vrátit podle postupu uvedeného výše. Následně na našich webových stránkách proveďte novou objednávku vámi vybraného zboží.

  • Je možné vrátit rozbalené a vyzkoušené ponožky?

Ne, ponožky lze v rámci zákonné 14denní lhůty zaslat zpět s nárokem na vrácení peněz pouze nerozbalené, v neporušeném originálním obalu.

  • Mohu při nákupu zlevněných bot dostat stejnou slevu i na jinou velikost, pokud mi ta původní nepadne?

Jestliže je zboží ve slevě a nejste si jistí velikostí, doporučujeme si objednat obě velikosti, mezi kterými váháte, abyste měli jistotu, že zboží obdržíte za zvýhodněnou cenu. Jakmile slevová akce skončí, už ji na nové objednávky nelze uplatnit, přestože jde o stejný model.

  • Co se v případě neuznané reklamace stane s daným zbožím?

Zboží z neuznané reklamace zasíláme zpět zákazníkovi a to po uhrazení poštovného. 

Péče o obuv

  • Jak o boty Realfoot pečovat?

Na naši koženou obuv doporučujeme po odstranění všech případných nečistot použít kombinaci impregnace + výživa ve spreji. Více informací najdete na stránce Péče o obuv.

Spolupráce

  • Jaké druhy B2B spolupráce je možné s vámi navázat?

Velice nás těší váš zájem o spolupráci s námi. Jako velkoobchodní odběratel se můžete registrovat zde. Pokud se chcete stát naším affiliate partnerem, podívejte se na stránku s více informacemi. Není-li pro vás relevantní ani jedna z těchto forem spolupráce, napište nám na  info@realfoot.cz a můžeme najít další variantu.

Zpět do obchodu