Limitovaná edice zimních farmářek právě ve výrobě. Pouze 300 párů!

Reklamace a vrácení zboží

Jak postupovat při vrácení zboží v rámci 14 denní lhůty?

Vrácení zakoupeného výrobku můžete uskutečnit z jakéhokolik důvodu do 14 dnů od jeho převzetí.

  1. Vytiskněte tento formulář s odstoupením od smlouvyvyplňte jej a přiložte ke zboží.
  2. Vytvořte případ pomocí online formuláře níže a objednejte si dopravu
  3. Zboží zabalte ideálně do originální krabice a zašlete prosím v původním stavu tj. ve stavu, který nevykazuje žádné známky nošení, poškození nebo opotřebení.

Pomozte nám chránit přírodu!
Před odesláním prosím zabalte krabici do ochranného obalu, ve kterém vám balíček přišel nebo použijte co nejekologičtější variantu - balící papír nebo opětovně používanou nákupní tašku. Tím zabráníte znehodnocení krabice a my ji můžeme opakovaně použít. Děkujeme!

 

Jak postupovat při reklamaci?

  1. Vytiskněte si tento reklamační formulář, vyplňte jej a přiložte ke zboží
  2. Vytvořte případ pomocí online formuláře níže a objednejte si dopravu 
  3. Zboží zabalte. ideálně do původní krabice, a přineste na zvolenou pobočku. Případně zašlete jiným způsobem na naši adresu (viz reklamační řád)

Pokud mají Vaše Realfooty nějakou závadu, je možné je za určitých podmínek reklamovat. Reklamace se řídí podle Reklamačního řádu zde

Boty po převzetí zkontrolujeme a následně vyhodnotíme, zda vznikl nárok na reklamaci. Opravitelné závady v nejkratším možném termínu opravíme a Realfooty odešleme zpět na Vaši adresu na vlastní náklady. O výsledku reklamace Vás budeme informovat nejpozději do 30 dnů od přijetí reklamace do reklamačního říze

 
 
Zpět do obchodu