Reklamace a vrácení zboží

 

  • Výměna zboží

Výměnu zboží nenabízíme. Pokud chcete zboží vyměnit, nejdříve jej vraťte podle postupu uvedeného níže a na našich webových stránkách proveďte novou objednávku vámi vybraného zboží.

  • Vrácení zboží

Důležité!

- V současné době přijímáme vrácení zboží do 14 dnů pouze ze zemí Evropské unie.

- Náklady na zpětnou přepravu si hradí zákazník sám.

- Špinavou a použitou obuv není možné vracet v rámci 14 denní lhůty! Boty zkoušejte pouze doma a před odesláním zkontrolujte, zda jsou čisté podrážky a boty vypadají jako nové, jinak je možné, že vrácení nebudeme moci akceptovat. 

Adresa pro vrácení zboží: Mail Step (Realfoot Shoes), Do Čertous 2760/10, 193 00 Praha, Horní Počernice, Česká republika

Jak postupovat při vrácení zboží v rámci 14 denní lhůty?

Vrácení zakoupeného výrobku můžete uskutečnit z jakéhokolik důvodu do 14 dnů od jeho převzetí.

  1. Vytiskněte tento formulář s odstoupením od smlouvyvyplňte jej a přiložte ke zboží.
  2. Vytvořte případ pomocí online formuláře níže a objednejte si dopravu
  3. Zboží zabalte ideálně do originální krabice a zašlete prosím v původním stavu tj. ve stavu, který nevykazuje žádné známky nošení, poškození nebo opotřebení.

Pomozte nám chránit přírodu!
Před odesláním prosím zabalte krabici do ochranného obalu, ve kterém vám balíček přišel nebo použijte co nejekologičtější variantu - balící papír nebo opětovně používanou nákupní tašku. Tím zabráníte znehodnocení krabice a my ji můžeme opakovaně použít. Děkujeme!

  • Reklamace

Mimo Evropskou Unii

- Pokud jste ze země mimo Evropskou Unii, poškozené zboží nezasílejte. Reklamaci budeme řešit na dálku. Nafoťte své zboží a napište nám na info@realfoot.cz.

 

V rámci Evropské Unie

-  Pro reklamaci v rámci Evropské Unie postupujte dle návodu níže.

Jak postupovat při reklamaci?

  1. Vytiskněte si tento reklamační formulář, vyplňte jej a přiložte ke zboží
  2. Vytvořte případ pomocí online formuláře níže a objednejte si dopravu 
  3. Zboží zabalte. ideálně do původní krabice, a přineste na zvolenou pobočku. Případně zašlete jiným způsobem na naši adresu (viz reklamační řád)

Pokud mají Vaše Realfooty nějakou závadu, je možné je za určitých podmínek reklamovat. Reklamace se řídí podle Reklamačního řádu zde

Boty po převzetí zkontrolujeme a následně vyhodnotíme, zda vznikl nárok na reklamaci. Opravitelné závady v nejkratším možném termínu opravíme a Realfooty odešleme zpět na Vaši adresu na vlastní náklady. O výsledku reklamace Vás budeme informovat nejpozději do 30 dnů od přijetí reklamace do reklamačního říze

 

Natržená obuv

Reklamace mechanického poškození obuvi, jako je například roztržení obuvi způsobené například nazouváním  se zavázanými tkaničkami, nebudou uznávány. Prosímte, abyste nám raději poslali prvně fotografie vaší obuvi na mail info@realfoot.cz, abychom mohli reklamaci posoudit a boty jste nezasílali zbytečně. Mechanicky poškozenou obuv nám nezasílejte, obuv vám bude vrácena.

 
 
Zpět do obchodu